"37" odc.1 - Jak rozpętałem XXXVII wojnę światową (official cartoon)

MaxFlo prezentuje całkowicie nową, nieokiełznaną kreskówkę autorstwa
Buki i Koksnego zatytułowaną "37".

Odcinek 1:"Jak rozpętałem XXXVII wojnę światową

Do bloku Buki, Mumina, Kota i Dr Skacza, wprowadza się nowy mieszkaniec.
Szybko staje się jasne, jak bardzo irytującym będzie sąsiadem. Co gorsza, mieszkanie bohaterów ma niedługo odwiedzić stara "znajoma" Buki. Nikt nie spodziewa się, jakie fatum wyniknie ze spotkania tych dwóch osobliwości.

Produkcja i Scenariusz: Mateusz 'Buka' Daniecki, Wojciech 'Koksny' Górny

Reżyseria: Wojciech Górny

Udźwiękowienie: Mateusz Daniecki

Animacja: Wojciech Górny

Wydawca: www.MaxFloRec.pl

Komentarze

  • ANToni jestem
    ANToni jestem2 dni temu

    Piękna animacja ;)

  • lokieto
    lokieto11 dni temu

    Kiedyś to było

  • Kawka
    Kawka25 dni temu

    Nadal czekam na 4 odcinek

  • Omar Saleh
    Omar SalehMiesiąc temu

    "1322"

  • Maciej Bednarz
    Maciej Bednarz4 miesięcy temu

    9 lat minęło jak jeden dzień czuje się jak bym wczoraj premierę oglądał

  • lipek 23
    lipek 234 miesięcy temu

    Znalazłem to niedawno i kocham to

  • RJsterOfficial
    RJsterOfficial5 miesięcy temu

    Co za popierdolona kreskówka.. Lubię to.

  • Kamil Kwidziński
    Kamil Kwidziński5 miesięcy temu

    Oglądam ten serial co rok w sylwestra, juz pokazałem go dziewczynie, siostrze i dalej twierdze ze jest zajebisty. Taka moja mała tradycja

  • Schizofrenia Kompatybilna 21
    Schizofrenia Kompatybilna 216 miesięcy temu

    Jak ja się tu znalazłem

  • (*)
    (*)7 miesięcy temu

    kurwa szkoda ze juz tego nie ma XD

  • Ewa CHEŁM
    Ewa CHEŁM7 miesięcy temu

    Reklama

  • Bartek
    Bartek7 miesięcy temu

    W końcu sobie przypomniałem w czym to było. Skubany przewidział przyszłość. "-Pleśniak badaj mamy iphone. -Tylko weź też ładowarkę" :D

  • Testocore
    Testocore7 miesięcy temu

    da się wyczuć mocną inspirację Family Guyem

  • bongo kongo
    bongo kongo7 miesięcy temu

    Kurde szkoda że już nie nagrywają takich fajnych rzeczy

  • piotr.nie.natural
    piotr.nie.natural8 miesięcy temu

    pozdrawiam w 2020 :D

  • WDR
    WDR8 miesięcy temu

    Jest może cała wersja piosenki z intra? :D

  • Nemo Rybka
    Nemo Rybka9 miesięcy temu

    Nadal czekam

  • Pawel Rozara
    Pawel Rozara9 miesięcy temu

    Skand

  • artoks
    artoks10 miesięcy temu

    5:44 nie ma to jak wspomienie w wspomieniu xD

  • Towarzysz Radimir
    Towarzysz Radimir10 miesięcy temu

    Czemu więcej odcinków nie ma? ;_;

  • Poprostu Gangster
    Poprostu Gangster11 miesięcy temu

    KTO W 2020 POZDRO Buka

  • Olibuga Studio
    Olibuga StudioRok temu

    Szkoda, ze ta seria już się nie ukazuje bo widać, ze była solidnie zrobiona! Jeśli ktoś chce wesprzeć polskie kreskówki to zapraszam do siebie na kanał!

  • Dvwid
    DvwidRok temu

    zaraz już 9 lat, połowa długości mojego życia, ale ten czas zapierdala

  • Jan Dentysta
    Jan DentystaRok temu

    Kiedy nowy odcinek ? ja się pytam xd

  • paradise-record pl
    paradise-record plRok temu

    Kurwa wracam do tego co roku

  • szefuncio

    szefuncio

    Rok temu

    me too

  • SMITERIUSZ RYCERIUSZ
    SMITERIUSZ RYCERIUSZRok temu

    Słabe

  • Dominik
    DominikRok temu

    Buka gdzie idziesz? Iran zostałem powołany XDD

  • destruktor 2000
    destruktor 2000Rok temu

    Kto 2020?

  • TomeR 02
    TomeR 02Rok temu

    2021 a ja dalej czekam na kolejny odcinek :(

  • Michoodix Pro

    Michoodix Pro

    27 dni temu

    Na który kolejny czekacie ?

  • Michał Ciepłucha

    Michał Ciepłucha

    2 miesięcy temu

    Ja też nadal czekam

  • Kris REX

    Kris REX

    4 miesięcy temu

    @187VYKSL nie ma na Netflixsie

  • Mokru Wojownik

    Mokru Wojownik

    5 miesięcy temu

    2021 a ja dalej czekam

  • 187VYKSL

    187VYKSL

    10 miesięcy temu

    Serio jest to na netfliksie? XD 37 to się nazywa czy jak?

  • trololo lo
    trololo loRok temu

    Kto 2020?

  • Marzena Misia
    Marzena MisiaRok temu

    Kto 2k19? ^^

  • ChrapekFTP
    ChrapekFTPRok temu

    Kurwa dalej arcydzieło

  • kubq
    kubqRok temu

    Kto 2019?, Tyle lat a nadal śmieszy tak samo

  • Assassins
    AssassinsRok temu

    XD

  • Piter
    PiterRok temu

    2011 cwelownia tuska rzadzila

  • •Виктория Вероника•
    •Виктория Вероника•Rok temu

    Haaah, bezsenność

  • Anna Grzesica
    Anna Grzesica2 lat temu

    Kot który nie jest kotem xd...

  • Anna Grzesica

    Anna Grzesica

    2 lat temu

    Eplam

  • •Виктория Вероника•
    •Виктория Вероника•2 lat temu

    Jakos tak trochę czesto tu bywam XD

  • •Виктория Вероника•
    •Виктория Вероника•2 lat temu

    Wracam tu za każdym razem gdy nie umiem zasnąć i potrzebuje dawki smiechu XD

  • •Виктория Вероника•
    •Виктория Вероника•2 lat temu

    Na tym się spędza niedzielne okolice północy

  • Hubert Siewierasasas
    Hubert Siewierasasas2 lat temu

    kto z 2019? xD

  • Blaszkins420
    Blaszkins4202 lat temu

    Kurwa to było lepsze niż ta blok ekipa

  • live yt
    live yt2 lat temu

    fajny film daje sub i lajk ocenisz mój nowy film?

  • Sebastian Nowak
    Sebastian Nowak2 lat temu

    2019, czekam dalej na kolejne części

  • Tomasz Antoniewicz

    Tomasz Antoniewicz

    Rok temu

    Nie będzie...

  • KRISSS04123

    KRISSS04123

    Rok temu

    Xd

  • Rolnik Tiger&Majster!
    Rolnik Tiger&Majster!2 lat temu

    1:kto z 2019?xd 2: jak można mieć taką dziewczynę ulaną i kanibalną xddddddd

  • •Виктория Вероника•

    •Виктория Вероника•

    Rok temu

    No bo ulance są zajebiste Nawet nie wiesz ile jest plusow bycia taką darling

  • JACA
    JACA2 lat temu

    Kto 2019

  • Poland&Hungary friendship
    Poland&Hungary friendship2 lat temu

    Kto 2019??

  • Trzeźwy
    Trzeźwy2 lat temu

    Niech to wróci jak Lessie :P

  • milosz kolczynsky
    milosz kolczynsky2 lat temu

    Co to za nuta w intro

  • Kacper Wojtczuk

    Kacper Wojtczuk

    2 lat temu

    buka 37

  • Król Kotów
    Król Kotów2 lat temu

    Nie jesteś kotem co? O kurwa XD

  • Sekcja
    Sekcja2 lat temu

    masny ciul tej

  • Martin90
    Martin902 lat temu

    Jakie to jest kurwa drętwe masakra w skali do 10 daje -600

  • Bez Nazwy
    Bez Nazwy3 lat temu

    Jak to Leciało mineła 1 minuta po tem śmiałem cały czas cały odcinek xD

  • RL Label
    RL Label3 lat temu

    powrocilem po 7 latach dobre dalej

  • donkri100fero
    donkri100fero3 lat temu

    Wciąż do tego wracam :D

  • Blaise Carpenter
    Blaise Carpenter3 lat temu

    kurwa jak sucho

  • Kosmiczny kosmita na deskorolce
    Kosmiczny kosmita na deskorolce3 lat temu

    Świetne!

  • TrapAs Rigo
    TrapAs Rigo3 lat temu

    klasyk

  • illes
    illes3 lat temu

    Kiedy następny odcinek? ;( 2018! :;;)

  • spidirmones

    spidirmones

    3 lat temu

    nigdy niestety

  • Steez83

    Steez83

    3 lat temu

    illes raczej nigdy :/

  • ReżySer ,
    ReżySer ,3 lat temu

    WTF o co chodzi xDD

  • Jonny Givera
    Jonny Givera3 lat temu

    totana chujnia, rozrywka dla '' ameb umysłowych''

  • Bez Nazwy
    Bez Nazwy3 lat temu

    37

  • Jakub jaskulski
    Jakub jaskulski3 lat temu

    Kto z 2018 XD

  • Franz Firanken

    Franz Firanken

    3 lat temu

    Nie ja

  • Czerwony Motyl
    Czerwony Motyl3 lat temu

    Katolicki misje nikogo nie mordowały. Czemu kłamiecie?

  • Schizo

    Schizo

    3 lat temu

    Patrz kurwa na date

  • Mateusz Wirkus
    Mateusz Wirkus3 lat temu

    Kto dalej ogląda?

  • Gniewek44
    Gniewek443 lat temu

    Przejebane xD

  • kot który jest chujem
    kot który jest chujem3 lat temu

    w jakim programie to robili wie ktos?

  • ReFoX Official
    ReFoX Official3 lat temu

    Ale czas szybko leci, już 7 lat będzie miał ten odcinek ;d

  • Franciszek Chmura
    Franciszek Chmura3 lat temu

    To takie coś było na tym kanale xddddd jest 2k18

  • Polski Królik
    Polski Królik3 lat temu

    *XDD SER W LODÓWCE KOZAK*

  • Justyna Kucz
    Justyna Kucz3 lat temu

    Mało odcinków :( a tak ogółem fajnie

  • gizmo998877
    gizmo9988773 lat temu

    Cartman na ścianie podoba mi się to xd

  • Marcin Dobro
    Marcin Dobro3 lat temu

    jak dla mnie to za dużo akcji, Bruce Willis musi się aktualizować:) :) :)

  • Vatey PL
    Vatey PL3 lat temu

    Ten ser to patologia hahah

  • milky way
    milky way3 lat temu

    ktos rozpoznaje co to za nuta od 1:20 do 1:36??

  • Ksawiz

    Ksawiz

    17 dni temu

    podlaczam sie

  • Sławomir Kotwicki
    Sławomir Kotwicki3 lat temu

    Ciągle czekamy

  • Żubr Umarlak
    Żubr Umarlak4 lat temu

    Zajebiste xdd

  • FAZI Games
    FAZI Games4 lat temu

    czekam na nastepny odcinek. pozdro

  • Cristiano Al eroba Suto
    Cristiano Al eroba Suto4 lat temu

    co to za nuta , ??

  • wrr
    wrr4 lat temu

    KTO OGLADA W 2017?

  • gregor ink
    gregor ink4 lat temu

    Źle dobrany dubing psuje cały odbiór filmu.

  • wendkarstwo szczećińskie h
    wendkarstwo szczećińskie h4 lat temu

    stary to jest super tylko gorszy głos czekam na nowy odćinek

  • michaeLBN87
    michaeLBN874 lat temu

    "Ile wiader cukru?" Jebłem :D

  • GR8
    GR84 lat temu

    TO JUŻ 6 LAT?

  • Keda6Feet

    Keda6Feet

    4 lat temu

    a pamiętam jakbym oglądał wczoraj eh

  • Razah36 Krupa
    Razah36 Krupa4 lat temu

    Głos lekarza wymiata;)

  • •Виктория Вероника•

    •Виктория Вероника•

    2 lat temu

    Razah36 Krupa ten glos robi buka

  • darkRAGElight
    darkRAGElight4 lat temu

    Zróbcie napisy dla anglo sucker'ow bo męczą i pytają WTF? nie będziecie na bank żałowac :) btw inne niz anglo wersje językowe też by sie przydały :) moze pomoc(spolecznie) ?? ;) chyba ze juz zrobiliście(?) a ja nie w temacie .... tak czy siak pozdro Wake&Bake Bubble Gum all day ;))

  • neox
    neox4 lat temu

    A takie pytanko jaki to program do animacji.

  • Kaerka

    Kaerka

    4 lat temu

    neox flash chyba

  • Mikołaj Petla
    Mikołaj Petla4 lat temu

    to były czasy :P

  • Sweet Girl
    Sweet Girl4 lat temu

    Zajebiste ;-)

  • Bemben Chrzestny
    Bemben Chrzestny4 lat temu

    [*] Najlepsza Kreskówka EVER

  • •Виктория Вероника•

    •Виктория Вероника•

    2 lat temu

    Cygaro Zwycięstwa nie istnieje

  • Cygaro Zwycięstwa

    Cygaro Zwycięstwa

    3 lat temu

    Rick & Morty jeszcze istnieje :v

  • Karol Glazer
    Karol Glazer4 lat temu

    Teraz juz wiem co mial na mysli Mateusz w Kawalku pierwszamilosc:P

  • hk_04
    hk_044 lat temu

    czy kot to Hitler ????????????

  • Franz Firanken

    Franz Firanken

    3 lat temu

    hk_04 niestety już się nie dowiemy czym jest kot

  • merlin
    merlin5 lat temu

    ⊂_ヽ   \\    \( ͡° ͜ʖ ͡°)     ⌒ヽ \    /   へ\    /  / \\    レ ノ   ヽ_つ   / /   / /|  ( (ヽ  | |、\  | 丿 \ ⌒)  | |  ) / `ノ )  Lノ Ten Filmikl nawiedziło... (_/ Jakieś gówno

  • Młody S Simoeno
    Młody S Simoeno5 lat temu

    Kot to chuj :)

  • Malek
    Malek5 lat temu

    11:55 samo się wino pojawiło XD

  • MCZ1PL
    MCZ1PL5 lat temu

    Czemu oni nie mrugają ?

  • ZielonY

    ZielonY

    5 lat temu

    Ta yhym

  • ZielonY

    ZielonY

    5 lat temu

    Czemu nie ma nowych odcinków kurwa szwa ;-; ?

  • Remzzy Official
    Remzzy Official5 lat temu

    Smierc to Arab dobrze go dodali hehe

  • k j

    k j

    3 lat temu

    nie Arab a Skorup.

  • Ricardo Blantini
    Ricardo Blantini5 lat temu

    Jak ja bym chciał takiego lekarza jak Skacz... By mi chociaż kurwa pomógł a nie te tabletki, syropy i huj wie co jeszcze.

  • Filipooos

    Filipooos

    3 lat temu

    obydwa poprawne :v

  • TĘCZOWA POLSKA
    TĘCZOWA POLSKA5 lat temu

    5:45 - nawiazanie do pulp fiction? ;D

  • Adam Mickiewicz

    Adam Mickiewicz

    4 lat temu

    ziomek, najebales sie?

  • Larkturus
    Larkturus5 lat temu

    je comprends rien

Kolejny