Tymek - Deweloper | POPULARNE prod. Barnim

Komentarze

  • Odrodzenie
    Odrodzenie9 dni temu

    Robię … na pełnym luzie

  • Piotr Augustynowicz

    Piotr Augustynowicz

    2 dni temu

    Stay on the 🌊 Атмосферно 💫 diamante 💎

  • Domin Pozdro

    Domin Pozdro

    4 dni temu

    w szerokim skrucie

  • Marcel Karwat

    Marcel Karwat

    6 dni temu

    TAK SIE WCZUŁEM W KLIMACIK

  • Fanka Tymka

    Fanka Tymka

    8 dni temu

    "zajebistą muze"

  • Kajjtyslaw K

    Kajjtyslaw K

    8 dni temu

    Więc rób dalej na pełnym ludzie.

  • Einhaider
    Einhaider9 godzin temu

    Nowe album?

  • Agnieszka
    AgnieszkaDzień temu

    🔥❤️!!

  • pablo pepp
    pablo peppDzień temu

    Czy to jest chore ze z zonka jestesmy po 40 i sluchamy tymka?

  • Adrian Szankowski
    Adrian SzankowskiDzień temu

    Ty Jestes zajebisty

  • Filipoooo
    FilipooooDzień temu

    ❤️❤️

  • maniok
    maniokDzień temu

    dojebane to jest

  • Marta Berkowska
    Marta BerkowskaDzień temu

    Bardzo dobre ❤

  • dominik szydełko
    dominik szydełkoDzień temu

    Napełnym luzie

  • Henry Komodo
    Henry Komodo2 dni temu

    "Lubię zajebistą muze" lubię tą nutę bo lubię

  • Joanna Majkowska
    Joanna Majkowska2 dni temu

    Kotusie mam 50😁 a kocham go jak dziecko 😘

  • RetroPL
    RetroPL2 dni temu

    Co się stało z starym tymkiem?

  • MaTeo.Producent

    MaTeo.Producent

    3 godzin temu

    Ale nie ma starego tymka jest tylko jeden tu i teraz. Bo tymek jest jeden a po prostu ma dużo styli.

  • MaTeo.Producent

    MaTeo.Producent

    3 godzin temu

    Nowy zamknął go w piwnicy.

  • xd lol
    xd lol2 dni temu

    Jak deweloper

  • SKATE STORY
    SKATE STORY2 dni temu

    Świetny teledysk! Brawo dla Distort Media !!!

  • Jarek Degorski
    Jarek Degorski2 dni temu

    Belkocze jak polscy aktorzy, serialowi.

  • Goku yt
    Goku yt2 dni temu

    Zajebista nuta

  • #Shopa Entertainment
    #Shopa Entertainment3 dni temu

    Pozdro od #ekipaUK

  • xd lol
    xd lol3 dni temu

    Fajnie fajnie

  • Maja Szczepańska
    Maja Szczepańska3 dni temu

    W stylu Jacusia takie 6,5/10 ;)

  • Filipoooo
    Filipoooo3 dni temu

    Tak tak ❤️❤️

  • Łukasz _YT
    Łukasz _YT3 dni temu

    Sztos nuta mordo oby więcej takich 😁

  • kasia asia
    kasia asia3 dni temu

    Ten teledysk jest chyba trochę ściągnięty z teledysku Fatboy slim , Weapon of choice.. przynajmniej ten glowny motyw , tańczącego kołnierzyka.

  • Izabela Skalska - Jusiak
    Izabela Skalska - Jusiak3 dni temu

    Megaa 🤩

  • ola olcia
    ola olcia4 dni temu

    Zarąbisty klimat chce więcej

  • Filipoooo
    Filipoooo4 dni temu

    Na pełnym luzie ❤️❤️

  • Filipoooo
    Filipoooo4 dni temu

    Latem se dumnie ❤️

  • Iwona
    Iwona4 dni temu

    Szkoda, że Tymka nie ma w teledysku😟

  • anqus 67
    anqus 674 dni temu

    Płyta zamówiona! 🤗

  • Kaivien
    Kaivien4 dni temu

    ale zajebiste

  • Bartek Tragarz
    Bartek Tragarz4 dni temu

    A może coś w języku Włoskim? 🤯

  • Kopacz OFFICIAL™
    Kopacz OFFICIAL™4 dni temu

    Tymek Cos Ty Dał Temu Z Teledysku Ze Buja Sie Jak Pierdolony Rezus xD

  • Filipoooo
    Filipoooo4 dni temu

    ❤️❤️❤️

  • Magdalena Pietrzak
    Magdalena Pietrzak4 dni temu

    Frrrr.....♡♡♡

  • NeverTrolls XD
    NeverTrolls XD4 dni temu

    Widzialam twojego brata w karwi XD

  • NeverTrolls XD
    NeverTrolls XD4 dni temu

    Widzialam twojego brata w karwi XD

  • Klaudia Peret
    Klaudia Peret4 dni temu

    Rozjebaaaaaane 🤪💃💃

  • Szymoxi
    Szymoxi5 dni temu

    Boli mnie tylko jedno...... Dlaczego Tymek nie pokazał w teledysku nowej stykówki😿

  • Ania Mis
    Ania Mis5 dni temu

    Ale nuta😅😃💣👌👏

  • Agnieszka Wilk
    Agnieszka Wilk5 dni temu

    Ale to jest dobre!

  • Krzysztof Kamiński
    Krzysztof Kamiński5 dni temu

    Troszke schize złapałem XD

  • xd lol
    xd lol5 dni temu

    frr

  • therian_wild CLUB
    therian_wild CLUB5 dni temu

    Lubię bo lubię

  • bssni touir
    bssni touir6 dni temu

    Mogę się pochwalić że znałem to przed milionem 😎 #popularne

  • Nexii
    Nexii6 dni temu

    Mocne

  • Mag Sed
    Mag Sed6 dni temu

    Ale byłam podjarana jak miałam odsłuchać..!!!! Kocham te momenty

  • Mag Sed

    Mag Sed

    5 dni temu

    @bssni touir ... Jak odrzutowiec!

  • bssni touir

    bssni touir

    6 dni temu

    frr

  • hockeyplayer
    hockeyplayer6 dni temu

    Fajne to ale Tymek śpiewa jakby był zmęczony XD

  • Anna HD
    Anna HD6 dni temu

    Tylko ja widzę logo illuminati? .. i cyk miliony odsłon ;)

  • Ewa aa
    Ewa aa6 dni temu

    Noga tupta 😁😁😁 Tymek 💙

  • foopyu nooui
    foopyu nooui6 dni temu

    ten beat to cudo , co do tego tymek ,japierdole

  • jan bo
    jan bo6 dni temu

    Tymka zacząłem słuchać po kawałku z Rojsta.. Ależ on jest nieobliczalny. Każdy jego utwór to kawał niezłej sztuki...

  • Grzegorz Bystry
    Grzegorz Bystry6 dni temu

    Zajebisty z ciebie gość ;)

  • maciora
    maciora6 dni temu

    na prawde spoko nuta pozdro z fartem tymoteusz

  • Filipoooo
    Filipoooo6 dni temu

    ❤️❤️

  • Lillizone
    Lillizone7 dni temu

    w stylu Rau ale jeszcze długa droga

  • bssni touir

    bssni touir

    6 dni temu

    1:30 Ua ;3

  • Kasia.
    Kasia.7 dni temu

    3ci dzionek na pętli, dobre i energetyczne, jak zawsze :), tekst niby właściwie o niczym nabiera sensu w tej szklance zimnej wody po 'odchorowanej sodówie' z MMonroe - płytka przemyślana w szczegółach. Klip majstersztyk, a bit Barnima klasa :)

  • Barnim

    Barnim

    7 dni temu

    Buziak dla Ciebie

  • yaliso gioouy

    yaliso gioouy

    7 dni temu

    gwiazd W drugiej deszcz ulewa burza braw Ciężarówkami wiozą mój vibe Gramy gigi dla milionów tak Mam już wszystko, czego bym chciał Pada deszcz, ulewa burza braw

  • Aga Sm
    Aga Sm7 dni temu

    Kiedy juz myślisz że nic cie nie zaskoczy, wtedy wchodzi Tymek i mozg rozje****

  • bilij pdan
    bilij pdan7 dni temu

    "Pożyczyłem mode z lat 90" Zajebiste wczułem się w klimat że aż rzucę szkołę wezmę kredyt i wybuduje bliźniaki.

  • maigzhi.
    maigzhi.7 dni temu

    frr

  • xd lol
    xd lol7 dni temu

    #popularne

  • Adrian Rajrew
    Adrian Rajrew7 dni temu

    TyŁek.

  • Blamek Music (Kropka EP)

    Blamek Music (Kropka EP)

    4 dni temu

    twój stary

  • Walikonik Duze elo

    Walikonik Duze elo

    7 dni temu

    Twój stary

  • Vfgjj Cdth
    Vfgjj Cdth7 dni temu

    Czytasz mi nia w myslach, bo ja jezdze na tej mej miescinie na Zajebistym, najwiekszym luzie:) czasem tez i Bokiem😜😘 pozdro. SsiwaA

  • Vfgjj Cdth
    Vfgjj Cdth7 dni temu

    Drugi dzień latam na tym na okraglo! Zajebistaaaaaa! Ale Tymek zrobil mi noa zajebistego suprisa i tak sie dziko u ieszylam w aucoe za pierwszym razem. Teraz juz tylko Ona, Ja i Honda:) Taniec, spiew i coraz wieksze przypaly robie na niej... Hahah ale kocham to

  • Filipoooo
    Filipoooo7 dni temu

    ❤️❤️

  • uniqatowy
    uniqatowy7 dni temu

    Ale ta nuta buja!

  • jogobella xd
    jogobella xd7 dni temu

    Najlepszy numer z płyty jak do tej pory Ale to nie zmienia faktu że inne to totalny kozak

  • FENOLOFTALEINA
    FENOLOFTALEINA7 dni temu

    nie no typie, rozkurwiasz mi ostatnio łeb

  • Komyczeq
    Komyczeq7 dni temu

    stylowe buja buja buja #popularne

  • Kiironotsume ♪
    Kiironotsume ♪7 dni temu

    1:30 Ua ;3

  • Dno Od Spodu
    Dno Od Spodu7 dni temu

    Wybitny twórca wokalistyki, zwłaszcza ustnej Serjo

  • chding zuure
    chding zuure8 dni temu

    gwiazd W drugiej deszcz ulewa burza braw Ciężarówkami wiozą mój vibe Gramy gigi dla milionów tak Mam już wszystko, czego bym chciał Pada deszcz, ulewa burza braw

  • Łukasz Kuciński
    Łukasz Kuciński8 dni temu

    Trochę mniej ćpaj, a nuta będzie zajebista

  • Ball Anonim
    Ball Anonim8 dni temu

    patodeweloperka

  • geraltkal
    geraltkal8 dni temu

    Kurde jak mi siadła ta piosenka. Klip i muza pasują do siebie jak dwie nogawki spodni. Klasa

  • Adrian
    Adrian8 dni temu

    Ale to ma vibe kozackiii

  • t0len
    t0len8 dni temu

    Ten chłop to z teledysku piosenki z Rojsta '97 "Ostatni"

  • Neois
    Neois8 dni temu

    drugi numer który mi siedzi od Ciebie :) moze za trzecim zmienię zdanie :)

  • Nowy Kurs
    Nowy Kurs8 dni temu

    Dobry klip 👀 Utwór nie przemawia ale rozumiem koncept.

  • DaRi DaRo
    DaRi DaRo8 dni temu

    Słabe słabe i to w hujjjjjj!!!

  • Marysia Opałka 🇳🇱🦄😉👍👎❤️
    Marysia Opałka 🇳🇱🦄😉👍👎❤️8 dni temu

    Xd żuciłam to na Facebooku

  • Ewelina D.
    Ewelina D.8 dni temu

    W przypadku każdego nowego numeru jakiegokolwiek wykonawcy mam dwie reakcje....albo w połowie wyłączę dany utwór albo wyginam się w takt muzyki. Tymek! Przy Twoich utworach moje ciało nabiera elastyczności i sprężystości! Przy KAŻDYM! Dzięki że dbasz o moją figurę!🤣🤣

  • Mag Sed

    Mag Sed

    6 dni temu

    Dobrze,że się nie obraziłaś :) Pozdro!

  • Ewelina D.

    Ewelina D.

    6 dni temu

    @Mag Sed Raczej łoj łoj łoj!🤪

  • Mag Sed

    Mag Sed

    6 dni temu

    Oj oj oj.. :))

  • Lucas Ferrari
    Lucas Ferrari8 dni temu

    Cos czuje ze będzie to nakurwiac na wszystkich odbiornikach.

  • Lord Zachariasz
    Lord Zachariasz8 dni temu

    Rozjebane😎

  • xd lol
    xd lol8 dni temu

    Lecimy wyżej na czasie !!

  • BLAMEK
    BLAMEK8 dni temu

    aa na pełnym luzie!!

  • Daniel Detko
    Daniel Detko8 dni temu

    💥

  • Klaudia
    Klaudia8 dni temu

    Robie zajebista muze ooo na pełnym luziee! #POPULARNE 💎 Prawda zawsze pozostanie prawda 🙌

  • Your local cat
    Your local cat8 dni temu

    #popularne 🔥🔥🔥🔥

  • l Patryk
    l Patryk8 dni temu

    Te wszystkie dewelopery niech sie chowają bo wszedł nowy na rynek😃 #popularne

  • Marcin Szczygielski
    Marcin Szczygielski8 dni temu

    Czy osoba występująca w teledysku. Występuje również w teledysku Rojst-a ? Teledysk Rojsta 1:21

  • Pan Jezus

    Pan Jezus

    8 dni temu

    Tak

  • krajus

    krajus

    8 dni temu

    Tak

  • kozak
    kozak8 dni temu

    siadłby jacuś przynajmniej przypomina mi to jego styl

  • Sniper - BS
    Sniper - BS8 dni temu

    za-je-bista

  • Rafał Koniecek
    Rafał Koniecek8 dni temu

    Mega mi się to kojarzy z RAU-em - i frazowanie, sposób napisania tekstu, i bit! Aż dwa razy sprawdzałem czy RAU tu rąk nie maczał.

  • res mes
    res mes8 dni temu

    Ale miotły w tym zbożu

  • loczek 420
    loczek 4208 dni temu

    bliźniaki juz postawione!!! naprawde polecam XD. Sztoss!📈

  • Dj Bocianus
    Dj Bocianus9 dni temu

    👌😉

  • SUCHY 911
    SUCHY 9119 dni temu

    Xd

  • Marcin Wasniewski
    Marcin Wasniewski9 dni temu

    Quebo na to co jest tym dlaczego by mógł o ile było by że to prawda jest taka która coś znaczy, ale czy na pewno tak jest?

  • Mateusz Antonowicz
    Mateusz Antonowicz9 dni temu

    Jakie to jest idealne.

  • Kropson
    Kropson9 dni temu

    Powiem tak. ART

  • Chillera
    Chillera9 dni temu

    Kurwa ale jabła zajebista #POPULARNE

Kolejny